Story-based syllabus in a secondary classroom – Mgr. Hana Šimonová
Mgr. Hana Šimonová
Bakalářská práce
Story-based syllabus in a secondary classroom
Story-based syllabus in a secondary classroom
Anotace:
Bakalářská práce s názvem „Story based syllabus in a secondary classroom,“ se zaměřuje na výzkum postojů učitelů českých základních škol vzhledem k výuce cizího jazyka. Cílem bylo zjistit, do jaké míry se při výuce cizího jazyka používají autentické materiály a navrhnout myšlenkovou mapu založenou na knize pro děti. Mapa může tvořit základ pro budoucí vytváření sylabů a konkrétních lesson planů založených …víceAbstract:
The bachelor thesis entitled ‘Story based syllabus in a secondary classroom, is focused on research of teachers’ attitudes towards teaching foreign language at Czech secondary schools. The aim is to find out to what degree authentic materials (stories) are used in foreign language education and suggest a mind map based on a book for young learners. The map is supposed to be a basis for further creation …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i6quo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jana Chocholatá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Žánr story v Hodonínském deníku Rovnost (Soubor textů žánru story)
Eva Bendová -
Random Forest. Anomaly detection story
Petr Matonoha -
From Jonah to Harry Potter: Harry Potter and the Chamber of Secrets as a Mythological Story
Petra Klimešová -
The Power of a Story: The Aspects of Canadian Indigenous “Postcolonial” Gothic in Richard Wagamese’s Indian Horse and Carol Rose GoldenEagle’s Bone Black
Markéta Hercíková -
Immigrants and Immigration to the US in Musicals: From West Side Story to Vivo
Alisa Ryzhenko -
Pohyb jako komunikační prostředek v muzikálu West Side Story
Dominika Wächterová