Implementation of QR Codes Into an Upper-Secondary ESL Classroom and Its Impact on the Students’ Perceptions and Engagement – Bc. Vít Dostál
Bc. Vít Dostál
Diplomová práce
Implementation of QR Codes Into an Upper-Secondary ESL Classroom and Its Impact on the Students’ Perceptions and Engagement
Implementation of QR Codes Into an Upper-Secondary ESL Classroom and Its Impact on the Students’ Perceptions and Engagement
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na možnosti využití QR kódů jako nosičů informací, případně jako motivátorů/facilitátorů v prostředí středních škol či gymnázií. Cílem práce je zjistit, zda má smysl začleňovat QR kódy jako nosiče informací do činností dostupných z učebnice, se kterou studenti dané školy pracují, a zda podporují zapojení studentů do výuky. V neposlední řadě práce zkoumá, jak je používání QR kódů …víceAbstract:
This thesis focuses on the possibilities of using QR codes as carriers of information, or as motivators/facilitators in an upper-secondary or grammar school environment. The goal of the thesis is to investigate whether it makes sense to incorporate QR codes as information carriers into the activities available from the textbook that the students of the given school work with, and whether they support …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ckgxw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
- Oponent: PhDr. Simona Kalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOSTÁL, Vít. \textit{Implementation of QR Codes Into an Upper-Secondary ESL Classroom and Its Impact on the Students’ Perceptions and Engagement}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/8bveau/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Student-created videos project to enhance speaking and writing skills at upper-secondary grammar school
David Dvořák -
Upper-Secondary School Grammar Instruction in the Czech Republic and Italy; a comparative study
Tereza Janáková -
Czech Pupils' Perceptions of Czech Actors' Accents in English
Ondřej Hudec -
Teachers' Perceptions of Using Virtual Reality as a Tool for Enhancing Speaking Skills in ELT
Lucie Pelčáková -
Learners' Perceptions of the Effects of Gaming on Their English Development
Eva Koprová -
Going Meta: Students' perceptions
Filip Švehelka -
Czech Secondary School Students' Preferences for and Perceptions of Indirect and Direct Corrective Feedback on Writing
Natálie Krejčířová