Kamil SLÁMA

Bachelor's thesis

Umělá inteligence pro tahové strategické počítačové hry

Artificial intelligence for turn-based strategy computer games
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza způsobů implementace umělé inteligence do strategických počítačových her a samotná implementace do frameworku Windows Forms. V rámci této práce je také popsán způsob tvorby uživatelského rozhraní ve vybraném frameworku.
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the ways of implementing artificial intelligence in strategic computer games and the implementation into the Windows Forms framework. Within this thesis, the method of creating the user interface in the selected framework is also described.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 7. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: prof. RNDr. PaedDr. Eva Volná, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SLÁMA, Kamil. Umělá inteligence pro tahové strategické počítačové hry. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakulta