Značka kvality BIO potravin pohledem spotřebitelů v Pardubickém kraji – Bc. Michal Rozsévač
Bc. Michal Rozsévač
Diplomová práce
Značka kvality BIO potravin pohledem spotřebitelů v Pardubickém kraji
BIO brand image from the point of view of consumers in the region of Pardubice.
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na BIO značku potravin pohledem spotřebitelů v Pardubickém kraji. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje pojmy a teoretická východiska v oblasti marketingu, spotřebitelského chování a obchodního značení výrobků s důrazem na značky kvality a původu. V praktické části jsou dotazníkovým šetřením analyzovány faktory ovlivňující chování spotřebitelů …víceAbstract:
The Diploma thesis is aimed on the label of organic food from the perspective of consumers in the region of Pardubice. The thesis involves a theoretical and a practical part. The theoretical part delimits basic terminology and theoretical bases of marketing, consumer´s behaviour and commercial labelling of products with emphasis on the quality and origin labels. In the practical part factors, having …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování v kontextu společenské odpovědnosti podniku
Lucie Železná -
Spotřebitelské chování u daného segmentu zboží
Lenka Opršalová -
Spotřebitelské chování vysokoškolských studentů při nákupu biopotravin
Petra Laštovičková -
Farmers Adoption of Conservation Practices: Insights from Diverse Agro - Ecological Regions of Zambia
Samuel Mwanza -
Role státu v rozvoji ekologického zemědělství
Světla Kolaříková -
Ekologické zemědělství ve venkovském prostoru EU. Původní cíle, realita a prognóza budoucího vývoje.
Laura Espinozová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová -
Management kvality a značky kvality potravin na příkladu vybrané firmy
Jana VÍTŮ
Název
Vložil
Vloženo
Práva