Bc. Marta Jelínková, DiS.

Master's thesis

Marketingový mix vybrané společnosti - zdroj konkurenční výhody

Marketing mix of a certain company – source of competitive advantage
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Marketingový mix vybrané společnosti – zdroj konkurenční výhody“ je popis a zhodnocení marketingového mixu společnosti Galex a.s., a sice se zaměřením na segment pánské a dámské obuvi. Teoretická část vychází z informací a metod popisovaných literaturou. V praktické části je analyzován současný marketingový mix společnosti a za pomoci SWOT analýzy a dotazníkového šetření …more
Abstract:
This thesis deals with the topic „Marketing mix of a certain company – source of competitive advantage“. Its aim is to describe and assess marketing mix of the Galex Inc., focusing on the assortment of ladies´and men´s shoes. The theoretical part is based on the relevant literature. In the practical part the current marketing mix of the company is analyzed and then, using SWOT analysis and a questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní