Bc. Marta Jelínková, DiS.

Diplomová práce

Marketingový mix vybrané společnosti - zdroj konkurenční výhody

Marketing mix of a certain company – source of competitive advantage
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingový mix vybrané společnosti – zdroj konkurenční výhody“ je popis a zhodnocení marketingového mixu společnosti Galex a.s., a sice se zaměřením na segment pánské a dámské obuvi. Teoretická část vychází z informací a metod popisovaných literaturou. V praktické části je analyzován současný marketingový mix společnosti a za pomoci SWOT analýzy a dotazníkového šetření …více
Abstract:
This thesis deals with the topic „Marketing mix of a certain company – source of competitive advantage“. Its aim is to describe and assess marketing mix of the Galex Inc., focusing on the assortment of ladies´and men´s shoes. The theoretical part is based on the relevant literature. In the practical part the current marketing mix of the company is analyzed and then, using SWOT analysis and a questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní