Komunikace veřejné správy České republiky s občanem pomocí nových médií – Michal Dúbravský
Michal Dúbravský
Bakalářská práce
Komunikace veřejné správy České republiky s občanem pomocí nových médií
Communication of public administration in Czech republic using new media
Anotace:
Práce se zaměřuje na využití potenciálu komunikace veřejné správy na sociálních sítích v rámci postupného začleňování do eGovernmentu a snaží se reflektovat vliv Nových médií na společnost. Autor se nejprve zabývá fungováním veřejné správy na území České republiky v poslední dekádě 20. století. Poté zkoumá zavádění eGovernmentu, jako nástroje umožňujícího jednodušší komunikaci občanů s veřejnou správou …víceAbstract:
The topic of this thesis focuses on the potential of communication between public administrations on social media in the context of the gradual integration of eGovernment. Author first deals with functioning of public administration in the Czech Republic in the last decade of the 20th century. Subsequently, the work will focus on the implementation of e-Government as an easier way of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58185
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2014
- Vedoucí: Zuzana Khendriche Trhlínová
- Oponent: Gabriela Říhová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58185
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Logistické řízení společnosti Panasonic AVC Networks Czech s.r.o.
Martin Burda -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
Katarína Šimková -
Komunikace Andreje Babiše na sociálních sítích
Barbora Lachmanová