Means of Persuasion in British and American Printed Advertising – Romana DLABAČOVÁ
Romana DLABAČOVÁ
Bakalářská práce
Means of Persuasion in British and American Printed Advertising
Means of Persuasion in British and American Printed Advertising
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is the analysis of persuasive means in British and American advertisements that are used to attract the reader´s attention and to persuade customers to buy the advertised product or service. The thesis consists of the theoretical and practical part. The theoretical part defines advertising, its use and effects, persuasive means in marketing, verbal and nonverbal persuasive …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza přesvědčovacích prostředků, které se v britské a americké tištěné inzerci používají k upoutání pozornosti čtenářů a k přesvědčení zákazníků o nákupu inzerovaného produktu či služby. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část definuje reklamu, její využití a dopady, přesvědčovací prostředky v marketingu, verbální a neverbální přesvědčovací …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DLABAČOVÁ, Romana. Means of Persuasion in British and American Printed Advertising. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Prezentace genderových rolí v hrané a animované verzi Krásky a zvířete od Walta Disneyho a jejich porovnání (diskurzivní analýza)
Michaela Střížová -
Komparace živých vstupů ve zpravodajství komerční a veřejnoprávní televize z hlediska vztahu verbální a neverbální komunikace
Filip VAHALA -
Podnikatelský záměr a jeho realizace v České republice z pohledu cizince (Založení a provoz kosmetického salonu)
Ninel JELISEJEVA -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Jazyk a kognice u lidí se schizofrenním onemocněním: Test slovních asociací - Test verbální fluence - subtest Slovník
Monika Víchová