Jana ZEKUCIOVÁ

Bachelor's thesis

Zkvalitnění marketingové kampaně pomocí technologie eye-tracking

Improving the marketing campaign using eye-tracking technology
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingové strategii u maloobchodu. Jejím cílem je vytvoření marketingové strategie obchodu s bylinkami za využití technologie eye tracking. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy a strategii marketingu. Je zde popsána primární stavba zraku, historie a současnost technologie eye trackingu. Praktická část popisuje postup tvorby čtyř variant plakátu, speciálně …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategies in retail. Its goal is to create a marketing strategy for a shop using eye tracking technologies. The theoretical part is focused on basic concepts and marketing strategies. It describes the primary structure of eye sight (vision), the history of eye tracking technology and the current eye tracking technology. The practical part describes the process …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Julius Janáček

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZEKUCIOVÁ, Jana. Zkvalitnění marketingové kampaně pomocí technologie eye-tracking. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management