Jana ZEKUCIOVÁ

Bakalářská práce

Zkvalitnění marketingové kampaně pomocí technologie eye-tracking

Improving the marketing campaign using eye-tracking technology
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingové strategii u maloobchodu. Jejím cílem je vytvoření marketingové strategie obchodu s bylinkami za využití technologie eye tracking. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy a strategii marketingu. Je zde popsána primární stavba zraku, historie a současnost technologie eye trackingu. Praktická část popisuje postup tvorby čtyř variant plakátu, speciálně …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategies in retail. Its goal is to create a marketing strategy for a shop using eye tracking technologies. The theoretical part is focused on basic concepts and marketing strategies. It describes the primary structure of eye sight (vision), the history of eye tracking technology and the current eye tracking technology. The practical part describes the process …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Julius Janáček

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZEKUCIOVÁ, Jana. Zkvalitnění marketingové kampaně pomocí technologie eye-tracking. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management