Zkvalitnění marketingové kampaně pomocí technologie eye-tracking – Jana ZEKUCIOVÁ
Jana ZEKUCIOVÁ
Bachelor's thesis
Zkvalitnění marketingové kampaně pomocí technologie eye-tracking
Improving the marketing campaign using eye-tracking technology
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingové strategii u maloobchodu. Jejím cílem je vytvoření marketingové strategie obchodu s bylinkami za využití technologie eye tracking. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy a strategii marketingu. Je zde popsána primární stavba zraku, historie a současnost technologie eye trackingu. Praktická část popisuje postup tvorby čtyř variant plakátu, speciálně …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategies in retail. Its goal is to create a marketing strategy for a shop using eye tracking technologies. The theoretical part is focused on basic concepts and marketing strategies. It describes the primary structure of eye sight (vision), the history of eye tracking technology and the current eye tracking technology. The practical part describes the process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Julius Janáček
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZEKUCIOVÁ, Jana. \textit{Zkvalitnění marketingové kampaně pomocí technologie eye-tracking}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2021. Available from: https://theses.cz/id/8c87hf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZEKUCIOVÁ, Jana. Zkvalitnění marketingové kampaně pomocí technologie eye-tracking. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management