Mediální monitoring jako východisko pro stanovení komunikační strategie – Mgr. Michal ŠTOCHL
Mgr. Michal ŠTOCHL
Master's thesis
Mediální monitoring jako východisko pro stanovení komunikační strategie
Media monitoring as eseential source for determination of communication strategy
Abstract:
Práce pojednává o funkci mediálního monitoringu ve vztahu ke stanovování komunikačních strategií. Práce se opírá o vlastnosti a funkce mediálního monitoringu a ukazuje nezbytnost mediálního monitoringu v rámci strategických příprav komunikací.Abstract:
Dissertation ideals with function of media monitoring in connection to determination of communication strategy. It is based on atributes and functions of media monitoring and shows need of media monitoring in range of strategic preparationf of communications.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Identifier:
4978
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTOCHL, Michal. \textit{Mediální monitoring jako východisko pro stanovení komunikační strategie}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/8cbv2k/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTOCHL, Michal. Mediální monitoring jako východisko pro stanovení komunikační strategie. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Návrh, realizace a zhodnocení marketingové komunikační kampaně na podporu projektu na crowdfundingové platformě HitHit
Kryštof Kunštát -
Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace - základní exkurs do problematiky využití online reputation v marketingové komunikaci
Jan Kořán -
MEDIALNI STRATEGIE PRO SPOLEČNOST ARTMEDICO, s.r.o.
Karel Pulgret -
Případová studie tvorby mediální strategie pro nový model automobilky BMW
David Dvořák -
Marketingová a mediální komunikace obchodní strategie firmy
Radim Ušel -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Marketingová analýza společnosti Zalando a návrh mediální strategie
Hai Yen Tran -
PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO DANOU SPOLEČNOST
Johanka Marková