Mediální monitoring jako východisko pro stanovení komunikační strategie – Mgr. Michal ŠTOCHL
Mgr. Michal ŠTOCHL
Master's thesis
Mediální monitoring jako východisko pro stanovení komunikační strategie
Media monitoring as eseential source for determination of communication strategy
Anotácia:
Práce pojednává o funkci mediálního monitoringu ve vztahu ke stanovování komunikačních strategií. Práce se opírá o vlastnosti a funkce mediálního monitoringu a ukazuje nezbytnost mediálního monitoringu v rámci strategických příprav komunikací.Abstract:
Dissertation ideals with function of media monitoring in connection to determination of communication strategy. It is based on atributes and functions of media monitoring and shows need of media monitoring in range of strategic preparationf of communications.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4978
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTOCHL, Michal. \textit{Mediální monitoring jako východisko pro stanovení komunikační strategie}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/8cbv2k/.
Jak správně citovat práci
ŠTOCHL, Michal. Mediální monitoring jako východisko pro stanovení komunikační strategie. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Návrh, realizace a zhodnocení marketingové komunikační kampaně na podporu projektu na crowdfundingové platformě HitHit
Kryštof Kunštát -
Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace - základní exkurs do problematiky využití online reputation v marketingové komunikaci
Jan Kořán -
MEDIALNI STRATEGIE PRO SPOLEČNOST ARTMEDICO, s.r.o.
Karel Pulgret -
Případová studie tvorby mediální strategie pro nový model automobilky BMW
David Dvořák -
Marketingová a mediální komunikace obchodní strategie firmy
Radim Ušel -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Marketingová analýza společnosti Zalando a návrh mediální strategie
Hai Yen Tran -
PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO DANOU SPOLEČNOST
Johanka Marková