Nákupní chování mladé české generace v oblasti udržitelné módy – Denisa MORONGOVÁ
Denisa MORONGOVÁ
Bachelor's thesis
Nákupní chování mladé české generace v oblasti udržitelné módy
Buying behavior of young czech generation in sustainable fashion
Abstract:
Cílem této práce je objasnit faktory nákupního chování a jaký je jejich význam při nákupu udržitelného oblečení. Teoretická část popisuje nákupní chování, faktory, které ho ovlivňují, proces nákupního chování a typy zákazníků. Část také představuje informace o udržitelné módě, negativní dopady na přírodu, certifikáty a udržitelné značky. Empirická část je zaměřena na popis výsledků z kvantitativního …moreAbstract:
The aim of this thesis is to clarify what are the factors of purchase and what is the importance of them in connection with purchase of sustainable clothes. Theoretical part describes buying behaviour, factors that affect it, buing decision process and types of customers. Part of this section also shows information about sustainable fashion, negative impacts on nature, sustainable certificates and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 11. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ondřej Kročil, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MORONGOVÁ, Denisa. Nákupní chování mladé české generace v oblasti udržitelné módy. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Human Studies / Sociology - Applied Economic Studies
Theses on a related topic
-
Nákupní chování spotřebitelů společnosti L'Oreal podle zásad udržitelnosti v kontextu udržitelného rozvoje a udržitelné strategie
Kateřina Výborná -
Spotřeba a udržitelnost v módním průmyslu: Rozdíl generací v nákupním chování etické módy
Martin Zacha -
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Petra Šťastná -
Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice
Eliška Čechová -
Dopady greenwashingu na spotřebitelské chování v oblasti udržitelnosti
Eliška Nosková -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele vůči značce Felix
Thi Kim Anh Nguyenová -
Spotřební chování ve vztahu k udržitelnosti v retailu
Lukáš Salwender -
Udržitelná móda v cirkulární ekonomice
Martina Horalíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights