Bc. Kamila Kubešová

Bakalářská práce

Coca – Cola x Pepsi Cola společné a odlišné rysy komunikační strategie

Coca – Cola x Pepsi Cola common and different feature of the communication strategy
Anotace:
Na světovém spotřebitelském trhu se vyskytuje mnoho velkých hráčů, značek, výrobců moderních potravin či nápojů. Ale jen těžko bychom hledali spotřebitele (z vyspělých států), kdo by nikdy neochutnal kolové nápoje nebo neznal jména značek Coca-Cola nebo Pepsi. Tyto dvě značky již v minulém století začaly boj, který trvá dosud. Je to boj o zákazníka, o ovlivnění jeho nákupního chování tím směrem, kterým …více
Abstract:
There are many great players, brands, producers of modern foods or beverages on the global consumer market. But we were looking hardly for consumers (in more developed countries), who would never tasted cola drinks or who not know the brands like Coca-Cola or Pepsi. These two brands began to fight the last century, which lasts yet. It's a fight for the customer to influence the buying behavior in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní