Coca – Cola x Pepsi Cola společné a odlišné rysy komunikační strategie – Bc. Kamila Kubešová
Bc. Kamila Kubešová
Bakalářská práce
Coca – Cola x Pepsi Cola společné a odlišné rysy komunikační strategie
Coca – Cola x Pepsi Cola common and different feature of the communication strategy
Anotace:
Na světovém spotřebitelském trhu se vyskytuje mnoho velkých hráčů, značek, výrobců moderních potravin či nápojů. Ale jen těžko bychom hledali spotřebitele (z vyspělých států), kdo by nikdy neochutnal kolové nápoje nebo neznal jména značek Coca-Cola nebo Pepsi. Tyto dvě značky již v minulém století začaly boj, který trvá dosud. Je to boj o zákazníka, o ovlivnění jeho nákupního chování tím směrem, kterým …víceAbstract:
There are many great players, brands, producers of modern foods or beverages on the global consumer market. But we were looking hardly for consumers (in more developed countries), who would never tasted cola drinks or who not know the brands like Coca-Cola or Pepsi. These two brands began to fight the last century, which lasts yet. It's a fight for the customer to influence the buying behavior in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ux45z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Analýza chování spotřebitele na trhu nápojů Coca-Cola
Václav Milichovský -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
Nikola Ježková