Michaela Bílá

Bachelor's thesis

Analýza POS marketingové strategie značky Jo Malone London a návrh na její vylepšení

Analysis of Jo Malone London's POS marketing strategy and proposal for its improvement
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové strategie značky Jo Malone London v místě prodeje. Práce analyzuje stávající strategii značky v butiku Jo Malone London v obchodním centru Westfield Chodov prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě této analýzy jsou navrženy konkrétní doporučení a návrhy na vylepšení POS marketingové strategie.
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of Jo Malone London's point of sale marketing strategy. The thesis analyses the existing brand strategy in the Jo Malone London boutique in Westfield Chodov shopping centre through a questionnaire survey. Based on this analysis, specific recommendations and suggestions are proposed to improve the POS marketing strategy.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2024
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92128

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme:
Mezinárodní obchod