Analýza POS marketingové strategie značky Jo Malone London a návrh na její vylepšení – Michaela Bílá
Michaela Bílá
Bachelor's thesis
Analýza POS marketingové strategie značky Jo Malone London a návrh na její vylepšení
Analysis of Jo Malone London's POS marketing strategy and proposal for its improvement
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové strategie značky Jo Malone London v místě prodeje. Práce analyzuje stávající strategii značky v butiku Jo Malone London v obchodním centru Westfield Chodov prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě této analýzy jsou navrženy konkrétní doporučení a návrhy na vylepšení POS marketingové strategie.Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of Jo Malone London's point of sale marketing strategy. The thesis analyses the existing brand strategy in the Jo Malone London boutique in Westfield Chodov shopping centre through a questionnaire survey. Based on this analysis, specific recommendations and suggestions are proposed to improve the POS marketing strategy.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92128
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2024
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jitka Volfová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92128
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
POINT OF SALE MARKETING V ČESKÉM PROSTŘEDÍ
Veronika Vavřinová -
Vliv implicitní odměny na zákazníka v Point of Sale
Sandra Holubová -
Vliv implicitní odměny na chování zákazníka na Point of Sale
Miluše Rohlová -
Marketingové nástroje POP (Point-of-purchase)
Eva Krušoftová