Bc. Sandra Holubová

Diplomová práce

Vliv implicitní odměny na zákazníka v Point of Sale

Effect of implicit rewards on consumer behavior Point of Sale
Anotace:
Jak působí emoce a smysly na rozhodování zákazníka? Je vůbec možné na tuto otázku získat odpověď? V dnešním moderním, technickém a stále se zdokonalujícím světě odhalíme nové zákonitosti v marketingu. Nahlédneme do nekalých praktik obchodníků, které na nás působí a ovlivňují nás, protože na ně nemáme ještě vytvořený obranný štít. Díky rozvoji všech vědních disciplín, které se přímo i nepřímo ovlivňují …více
Abstract:
How do the senses and emotions in decision-making customer? Is it possible to get an anter this question? And I say yes. In today's modern, technological and still better world discover new patterns in marketing.look into themal practices of travers that affect us and affect us, because we have not yet created a defensive shield. The development of all scientific disciplines that are directly or indirectly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace