Analýza POS marketingové strategie značky Jo Malone London a návrh na její vylepšení – Michaela Bílá
Michaela Bílá
Bakalářská práce
Analýza POS marketingové strategie značky Jo Malone London a návrh na její vylepšení
Analysis of Jo Malone London's POS marketing strategy and proposal for its improvement
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové strategie značky Jo Malone London v místě prodeje. Práce analyzuje stávající strategii značky v butiku Jo Malone London v obchodním centru Westfield Chodov prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě této analýzy jsou navrženy konkrétní doporučení a návrhy na vylepšení POS marketingové strategie.Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of Jo Malone London's point of sale marketing strategy. The thesis analyses the existing brand strategy in the Jo Malone London boutique in Westfield Chodov shopping centre through a questionnaire survey. Based on this analysis, specific recommendations and suggestions are proposed to improve the POS marketing strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92128
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92128
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
POINT OF SALE MARKETING V ČESKÉM PROSTŘEDÍ
Veronika Vavřinová -
Vliv implicitní odměny na zákazníka v Point of Sale
Sandra Holubová -
Vliv implicitní odměny na chování zákazníka na Point of Sale
Miluše Rohlová -
Marketingové nástroje POP (Point-of-purchase)
Eva Krušoftová