Trendy v gastronómii a ich uplatnenie vo vybranom podniku – Bc. Vanesa Vráblová
Bc. Vanesa Vráblová
Bakalářská práce
Trendy v gastronómii a ich uplatnenie vo vybranom podniku
Trends in Gastronomy and their Application in the Selected Company
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to make concrete proposals based on trends in gastronomy, including cost considerations. The theoretical part of the thesis is devoted to the definition of terms related to gastronomic trends based on scientific literature. The practical part focuses on the examination of a given enterprise and its use of the selected trends, with an emphasis on the cost aspect. The …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je vytvoriť konkrétne návrhy vychádzajúce z trendov v gastronómii, vrátane nákladového hľadiska. Teoretická časť práce sa venuje definovaniu pojmov súvisiacich s gastronomickými trendmi na základe odbornej literatúry. Praktická časť sa zameriava na preskúmanie daného podniku a jeho využitie vybraných trendov s dôrazom na nákladovú stránku. Výskumné metódy, ktoré sú súčasťou …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/shhnc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Klára Václavínková
- Oponent: Ing. Nikola Liptáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza trendov a vplyv zľavových portálov na rozvoj a kvalitu
Angelika Hovorková -
ANALÝZA TRENDOV A VPLYVOV ZĽAVOVÝCH PORTÁLOV NA ROZVOJ A KVALITU
Tomáš Blažek -
Tvorba webových stránek pro podnik s využitím WordPress
Lukáš Pilarik -
Návrh vhodného komunikačního mixu pro vybraný podnik
Denisa Ridvanová -
Návrh vhodného komunikačního mixu pro vybraný podnik
Veronika Pudíková -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Marketingová komunikace na sociálních sítích s cílem zvýšení zájmu zákazníka o vybraný podnik
Jan Beránek -
Online marketingová komunikace pro vybraný podnik
Minh Tri Duong