Andreas ZACHARIADIS

Bachelor's thesis

Aktivizační metody ve společenskovědním vzdělávání

Activating teaching methods in civic education
Abstract:
Následující text je cílený na problematiku aktivizačních metod, a to konkrétně ve vzdělávacím oboru Občanský a společenskovědní základ. Teoretická část je věnována vymezení základních pojmů a vyčleněním výukových metod. Praktická část je věnována konkrétním aktivizačním metodám a jejich aplikací.
Abstract:
This work targets the topic of active learning-teaching strategies, specifically in context with educational field of civics and social sciences. Research part of this text is contributed to defining key terms and breakdown of active learning-teaching strategies. Practical part is contributed to specific methods and their actual application.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Vanda Vaníčková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZACHARIADIS, Andreas. Aktivizační metody ve společenskovědním vzdělávání. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakulta
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.