Bc. Sofiko Momtselidze

Bakalářská práce

The Global Consumer Ethnocentrism

The Global Consumer Ethnocentrism
Anotace:
Účelem této práce je vysvětlit pojem „etnocentrismus“. Zjistit, jak etnocentrismus spotřebitele ovlivňuje chování spotřebitele a mezinárodní procesy. Jelikož v dnešních podmínkách naší planety má každý právo žít a cestovat mimo svou vlast, fenomén spotřebitelského etnocentrismu i spotřebitelského patriotismu je důležitější než kdy dříve. Cílem práce je prostudovat etnocentrismus spotřebitelů a patriotismu …více
Abstract:
The purpose of this Thesis is to explain the term “Ethnocentrism”. Identify how The Consumer Ethnocentrism affects consumer behavior and international processes. Since in the current conditions of the planet today everyone has the right to live and travel outside their homeland, the phenomenon of Consumer Ethnocentrism as well as Consumer Patriotism is more relevant than ever. The aim of the work is …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Patricia Jakešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní