Marek HAJŽMAN
Master's thesis
Ukazatele kreativity v Rorschachově testu
Markers of creativity in the Rorschach test
Abstract:
Diplomová práce se zabývá ukazateli kreativity v Rorschachově testu. Cílem výzkumu bylo porozumět tomu, jaké proměnné Rorschachova testu souvisí s kreativitou. Byly stanoveny dvě výzkumné otázky: 1. Jaký je vztah mezi Rorschachovou metodou a testem kreativity? 2. Jaké jsou klinické znaky kreativní osobnosti v Rorschachově metodě? Byla použita kombinace kvantitativního a kvalitativního přístupu. Při …moreAbstract:
This diploma thesis deals with markers of creativity in the Rorschach test. The aim of the study was to understand which variables of the Rorschach test relate to creativity. Two questions were defined for the study: 1. What is the relation between the Rorschach method and a test of creativity? 2. What are the clinical characteristics of a creative personality in the Rorschach method? A combination …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2013
Accessible from:: 28. 3. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Martin Lečbych, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAJŽMAN, Marek. Ukazatele kreativity v Rorschachově testu. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.3.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 3. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Kreativita a stáří
Klára Plošková -
Kreativita učitelů při výuce gramatiky anglického jazyka
Daniela Kristeková -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
Jakub Kabourek -
Trendy a kreativita zaměstnavatele při výběru zaměstnanců
Michala Balková -
Emoční kreativita u pacientů s Alzheimerovou nemocí - pilotní studie.
Petra Ševčíková -
Trendy a kreativita zaměstnavatele při výběru zaměstnanců
Jaroslav Kučera -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Oliver Holman -
Trendy a kreativita zaměstnavatele při výběru zaměstnanců
Milada Baláková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights