Ukazatele kreativity v Rorschachově testu – Marek HAJŽMAN
Marek HAJŽMAN
Diplomová práce
Ukazatele kreativity v Rorschachově testu
Markers of creativity in the Rorschach test
Anotace:
Diplomová práce se zabývá ukazateli kreativity v Rorschachově testu. Cílem výzkumu bylo porozumět tomu, jaké proměnné Rorschachova testu souvisí s kreativitou. Byly stanoveny dvě výzkumné otázky: 1. Jaký je vztah mezi Rorschachovou metodou a testem kreativity? 2. Jaké jsou klinické znaky kreativní osobnosti v Rorschachově metodě? Byla použita kombinace kvantitativního a kvalitativního přístupu. Při …víceAbstract:
This diploma thesis deals with markers of creativity in the Rorschach test. The aim of the study was to understand which variables of the Rorschach test relate to creativity. Two questions were defined for the study: 1. What is the relation between the Rorschach method and a test of creativity? 2. What are the clinical characteristics of a creative personality in the Rorschach method? A combination …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2013
Zveřejnit od: 28. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Martin Lečbych, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAJŽMAN, Marek. Ukazatele kreativity v Rorschachově testu. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Kreativita a stáří
Klára Plošková -
Kreativita učitelů při výuce gramatiky anglického jazyka
Daniela Kristeková -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
Jakub Kabourek -
Trendy a kreativita zaměstnavatele při výběru zaměstnanců
Michala Balková -
Trendy a kreativita zaměstnavatele při výběru zaměstnanců
Jaroslav Kučera -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Oliver Holman -
Emoční kreativita u pacientů s Alzheimerovou nemocí - pilotní studie.
Petra Ševčíková -
Trendy a kreativita zaměstnavatele při výběru zaměstnanců
Milada Baláková
Název
Vložil
Vloženo
Práva