Ekonomické aspekty amerického filmového průmyslu – Štěpánka Servusová
Štěpánka Servusová
Bakalářská práce
Ekonomické aspekty amerického filmového průmyslu
Economic Aspects of the US Movie Industry
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá ekonomickými aspekty amerického filmového průmyslu. Za cíl si klade zhodnotit, jakým způsobem americký filmový průmysl funguje a jak ho ovlivnila pandemie Covid-19. V první části se práce zaměřuje na americký filmový průmysl nejprve jako celek a následně představuje jeho jednotlivé složky, kterými jsou kina, televizní obrazovky, streamovací služby a největší filmová …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the economic aspects of the US movie industry. The aim of this thesis is to evaluate how the American movie industry works and how it was influenced by the Covid-19 pandemic. The first part of the thesis focuses on the US movie industry as a whole, followed by the introduction of its main parts, such as movie theaters, TV, streaming services, and the biggest movie …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82848
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Radek Čajka
- Oponent: Josef Taušer
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82848
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Technologický vývoj ve střihových technologiích a jeho vliv na filmového střihače v kontextu amerického filmového průmyslu
Daniel Rozen -
Native American Stereotypes in the Hollywood Movie Industry
Daniel KOPITZ -
Beginnings of the American Movie Industry
Aleš HAŠKA -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Současná podoba prestižních filmových cen Oscar optikou politické korektnosti a dopad nového kodexu na výrobu, PR a marketing vítězných snímků
Emma Tomanová -
Digitální marketing audiovizuálních děl distribuovaných do českých kin
Pavel Provazník -
Filmový marketing artových a dokumentárních filmů
Anna Hanusová -
NOVÉ MOŽNOSTI DISTRIBUCE NÍZKOROZPOČTOVÝCH FILMŮ Z HLEDISKA PRODUCENTA V ČR
Tomáš Michálek