Bc. Aneta Pospíšilová
Bachelor's thesis
Marketing a volební úspěch
Marketing and electoral success
Anotácia:
Tato bakalářská práce na téma "Marketing a volební úspěch" je především zaměřena na marketingovou strategii a volební kampaň strany TOP 09 ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v květnu 2010. Snaží se poodhalit jednotlivé prvky profesionálně provedené předvolební kampaně od nichž se mimo jiné odvíjely dosažené volební výsledky. V teoretické části této práce je blíže objasněn pojem politický …viacAbstract:
The theme of this bachelor's thesis is "marketing and electoral success". It's mainly concerned with the marketing strategy and election campaign of TOP 09 party in the election to the Parliament of the Czech republic in May 2010. It attempts to uncover individual elements of a professionally conducted election campaign which have impact on achieved election results. The term political marketing can …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t2zi4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Vladimír Prorok, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Public Administration
Práce na příbuzné téma
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Campaign Strategies of Presidential Candidates in the 2016 US election: An analysis using the Blotto Game model
Zuzana Knop-Kostková -
The democratization process in the Czech Republic in the 90s
Tereza Rebecca Hoblik -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
European Identity in the Czech Republic in the Context of the 2008 Economic Crisis
Ľubica Šebeňová -
The role of beauty and attractiveness in life-success; how beauty matters in the Czech Republic
Veronika Somorová -
Analýza volebních programů TOP 09 a STAN pro volby do PSP ČR v letech 2010 až 2017
Kristina Dobrovičová -
Analýza změn ve volebních kampaních ČSSD ve volbách do Poslanecké sněmovny v letech 2002, 2006 a 2010
Adam Pitrocha