Projevy čínského státního kapitalismu v zahraničí – Zbyněk Drugda
Zbyněk Drugda
Diplomová práce
Projevy čínského státního kapitalismu v zahraničí
Manifestations of Chinese state capitalism abroad
Anotace:
Čínská ekonomika hojně využívající modelu státního k zajištění ekonomického rozvoje v posledních letech začala používat státní podniky k zajištění dostatečného množství surovin pro uspokojení rostoucích nároků ekonomiky. Následkem zahraniční expanze se začínají projevovat pozitivní i negativní efekty v zahraničí. Zároveň se k překvapení bankéřů a burzovních makléřů na přelomu nového tisíciletí objevují …víceAbstract:
In the past, the Chinese economy frequently used the model of state capitalism to ensure the economic growth. As the growth invoked the extreme demand for natural resources, China started to use state enterprises for procurement of necessary resources. As the result of the expansion, we can observe overseas positive and negative effects. At the same time banker and stock exchange brokers are surprised …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48455
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2016
- Vedoucí: Zuzana Stuchlíková
- Oponent: Martina Jiránková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48455
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Státní kapitalismus v Číně: úloha národních šampionů
Ota Andörfer -
“Hear the cricket on the hearth”: An outline of more effective archaeological method for maximizing the information gain from prehistoric fire installations on example of Neolithic and Chalcolithic fire installations from Tepecik Çiftlik, Central Anatolia.
Lenka Tkáčová -
Regionální brain gain v Karlovarském kraji mezi lety 2010-2020
Jan Šlampa -
Mystery Shopping like an Instrument to Gain Competitive Advantage
Gleb Krivulin -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
Brain drain vs brain gain v Evropě
Simona Veselá