Projekt marketingové komunikace FAST / SAFE rally academy – Jan Daněk
Jan Daněk
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace FAST / SAFE rally academy
Marketing Communication Project of the FAST / SAFE rally academy
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je projekt marketingové komunikace FAST/SAFE rally academy. Diplomová práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá literární rešerší marketingového mixu služeb, marketingové komunikace a komunikačního mixu. Následující praktická část v sobě dále zahrnuje analytickou a projektovou část. Analytická část je věnována představení FAST/SAFE rally …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is Marketing Communication Project of the FAST/SAFE rally academy. The diploma thesis is consisted by theoretical and practical part. The theoretical part deals with the literature researching of services marketing mix, marketing communication and communication mix. The following practical part includes the analytical and project part. The analytical part is dedicated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Daněk, Jan. Projekt marketingové komunikace FAST / SAFE rally academy. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Projekt marketingové komunikace rozhlasové stanice
Veronika Rapošová -
Marketingová komunikace prostřednictvím Twitteru – projekt
Duy Hoang -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Michal Helešic