Utilising IoT data for new generation product development – Adéla Šupolík
Adéla Šupolík
Master's thesis
Utilising IoT data for new generation product development
Utilizing IoT data for new generation product development
Anotácia:
Cílem této MBA práce je umožnit odborníkům a inženýrům vývoje produktů (1) přístup k objektivním datům shromážděným pomocí technologie IoT přímo u zákazníka během skutečného "běžného" používání v terénu a (2) efektivní využití poznatků z analýzy těchto dat při rozhodování o vlastnostech a kvalitě nové generace produktů. Důkladná analýza obchodních požadavků a potřeb uživatelů je prezentována spolu …viacAbstract:
The objective of this MBA project is to enable development experts and engineers to (1) access and understand objective data gathered using IoT technology directly at the customer site during actual "business-as-usual" field usage and (2) efficiently use insights from analysis of such data in decision-making regarding features and quality of new generation products. A thorough analysis of business …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91909
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 2. 2024
- Vedúci: Miloš Maryška
- Oponent: Pavel Sládek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91909
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Data & Analytics for Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj produktu stavebního spoření v ČR
Kamila Brothánková -
Nástroj pro semi-automatickou konfiguraci a vytvoření infrastruktury pro vývoj, testování a nasazení SW produktu
David Dlouhý -
Role digitálního vedení, digitálních technologií a dynamických schopností při ovlivňování analytických schopností velkých dat pro rozhodování založené na datech
Syed Muhammad Shariq -
Možnosti využití nástrojů Big Data v bankovnictví na příkladu ruské banky “Sberbank“
Mariia Alekseeva -
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Mathapelo Mologadi Malatji -
Product development tickets classification
Anh Tu Nguyen -
Product development: Case study of DogNTag system for lost animals
Michal Kopáč -
Product, Marketing research and Development of “Vinylook” mobile application
Jana Ljubinkovic