Udržitelné spotřební chování českých zákazníků v kontextu elektromobility. – Bc. Martin Fišer
Bc. Martin Fišer
Diplomová práce
Udržitelné spotřební chování českých zákazníků v kontextu elektromobility.
Sustainable consumption behaviour of Czech customers in the context of electromobility
Anotace:
Diplomová práce s názvem Udržitelné spotřební chování českých zákazníků v kontextu elektromobility se zaměřuje na identifikaci faktorů, které potenciálně mohou ovlivnit nákupní chování českých zákazníků při výběru elektromobilu. Dále věnuje pozornost dopadům elektromobility na životní prostředí a na to, jak čeští spotřebitelé smýšlejí v rámci oblasti udržitelnosti. Za pomoci analýzy studie společnosti …víceAbstract:
The diploma thesis entitled 'Sustainable Consumption Behaviour of Czech Customers' in the context of electromobility focuses on the identification of factors that can potentially influence the purchasing behaviour of Czech customers when choosing an electric car. It also points attention to the impacts of electromobility on the environment and how Czech consumers think about sustainability. By analysing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Oponent: Iveta Němečková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Social Class and Consumer Preferences: Case Study of Czech Consumers
Daana Tumanova -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
The use of food delivery applications among different consumers groups in the Czech Republic
Yasmeen Al frouh -
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
Sabrina Mamedova -
Grocery shopping in the post pandemic era: A study in the Czech Republic
Alejandra Vélez Taborda -
The Dynamics of Sustainable Energy Transitions in Road Transport: A Case Study Using Actor-Network Theory
Colin Kimbrell -
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
Kristina Bartošová -
Postoje a preference českých spotřebitelů k online nakupování potravin
Svetlana Semenova
Název
Vložil
Vloženo
Práva