Influence marketing a prezentace ženského těla na Instagramu – Rebeka Šebelová
Rebeka Šebelová
Bachelor's thesis
Influence marketing a prezentace ženského těla na Instagramu
Influence Marketing and Presentation of Female Body on Instagram
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na sociální síť Instagram. Zabývá se influence marketingem a prezentací ženského těla na Instagramu. Cílem této bakalářské práce je přiblížit problematiku influence marketingu a poukázat na to, jak je ženské tělo na Instagramu zobrazováno.Abstract:
The bachelor’s thesis aimed to describe issues related to influence marketing presenting female body. The aim of this bachelor thesis is to introduce the issue of influence marketing and presentation of female body on Instagram.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dfcl0/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
- Reader: Mgr. Alina Matějová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Instagram as a marketing tool
Ivan Darganov -
Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z
Michala Osičková -
Současná prezentace ženského těla a jeho kulturní a filozofický kontext
Vladimíra ČERNAJOVÁ -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková