Influence marketing a prezentace ženského těla na Instagramu – Rebeka Šebelová
Rebeka Šebelová
Bakalářská práce
Influence marketing a prezentace ženského těla na Instagramu
Influence Marketing and Presentation of Female Body on Instagram
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na sociální síť Instagram. Zabývá se influence marketingem a prezentací ženského těla na Instagramu. Cílem této bakalářské práce je přiblížit problematiku influence marketingu a poukázat na to, jak je ženské tělo na Instagramu zobrazováno.Abstract:
The bachelor’s thesis aimed to describe issues related to influence marketing presenting female body. The aim of this bachelor thesis is to introduce the issue of influence marketing and presentation of female body on Instagram.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dfcl0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Alina Matějová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
The influence of Instagram Micro-Celebrities on the purchasing habits and attitudes of Gen Z consumers towards Lifestyle Products
Prakash Christo -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Instagram as a marketing tool
Ivan Darganov -
Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z
Michala Osičková -
Současná prezentace ženského těla a jeho kulturní a filozofický kontext
Vladimíra ČERNAJOVÁ -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková