Bc. Kolářová Kolářová

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie vybraného podniku

Marketing Strategy Proposal of Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou strategii podniku. Práce popisuje základní pojmy z oblasti marketingu. Součástí práce jsou analýzy stavu podniku a zhodnocení jednotlivých částí podniku. Práce obsahuje marketingový výzkum, návrh nové marketingové strategie, návrhy zlepšení a doporučení pro jednotlivé části podniku. Vybraným podnikem je Výzkumný ústav včelařský s.r.o. V závěru práce je obsaženo …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on the marketing strategy of the company. The thesis describes the basic concepts of marketing. Part of the work are analyzes of the state of the company and evaluation of individual parts of the company. The thesis contains marketing research, proposal of a new marketing strategy, suggestions for improvement and recommendations for individual parts of the company. The selected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.