Návrh marketingové strategie vybraného podniku – Bc. Kolářová Kolářová
Bc. Kolářová Kolářová
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Marketing Strategy Proposal of Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou strategii podniku. Práce popisuje základní pojmy z oblasti marketingu. Součástí práce jsou analýzy stavu podniku a zhodnocení jednotlivých částí podniku. Práce obsahuje marketingový výzkum, návrh nové marketingové strategie, návrhy zlepšení a doporučení pro jednotlivé části podniku. Vybraným podnikem je Výzkumný ústav včelařský s.r.o. V závěru práce je obsaženo …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the marketing strategy of the company. The thesis describes the basic concepts of marketing. Part of the work are analyzes of the state of the company and evaluation of individual parts of the company. The thesis contains marketing research, proposal of a new marketing strategy, suggestions for improvement and recommendations for individual parts of the company. The selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/iju6g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Strategie rozvoje podniku Focus CZ Marketing and IT Research s.r.o.
Tereza Matoušková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová