Kateřina Kleslová
Master's thesis
Analýza umělecké hodnoty v reklamě
The analysis of the art value in the advertising
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématikou umělecké hodnoty v reklamě. Reaguje na hypotézu, že kreativní reklama mající uměleckou hodnotu vyniká oproti konkurenci a je lépe hodnocena. Rovněž upozorňuje na mezeru ve spolupráci mezi marketingovým světem a uměleckým, jenž si navzájem nerozumí. Hlavním cílem a výstupem práce je analýza vzájemné závislosti mezi uměleckou hodnotou identifikovatelnou českými umělci …moreAbstract:
The master thesis deals with the topic of the artistic value in advertising. It responds to the hypothesis that creative advertising wtih the artistic value stands out against the competition and it is better evaluated. The thesis also point out the gap in cooperation between the marketing world and the artistic world which do not understand each other. The main aim and output of the thesis is the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74197
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2018
- Supervisor: Zdeněk Vondra
- Reader: Martin Lisý
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74197
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Kritická analýza vztahu graffiti a grafického dizajnu v komerční sféře
Vojtěch Hronský -
Street art: z undergroundu mainstreamem. Zneužití street artu v komerční sféře
Kristýna Koubská -
Kultur und Öffentlichkeit am Beispiel des Egon Schiele Art Zentrums
Robert ONDRÁČEK -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Dominika Chválová -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
Jakub Kabourek -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Oliver Holman -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
Sabina Kulíková -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Ksenia Lyuleeva