Analýza umělecké hodnoty v reklamě – Kateřina Kleslová
Kateřina Kleslová
Diplomová práce
Analýza umělecké hodnoty v reklamě
The analysis of the art value in the advertising
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématikou umělecké hodnoty v reklamě. Reaguje na hypotézu, že kreativní reklama mající uměleckou hodnotu vyniká oproti konkurenci a je lépe hodnocena. Rovněž upozorňuje na mezeru ve spolupráci mezi marketingovým světem a uměleckým, jenž si navzájem nerozumí. Hlavním cílem a výstupem práce je analýza vzájemné závislosti mezi uměleckou hodnotou identifikovatelnou českými umělci …víceAbstract:
The master thesis deals with the topic of the artistic value in advertising. It responds to the hypothesis that creative advertising wtih the artistic value stands out against the competition and it is better evaluated. The thesis also point out the gap in cooperation between the marketing world and the artistic world which do not understand each other. The main aim and output of the thesis is the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74197
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Martin Lisý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74197
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Kritická analýza vztahu graffiti a grafického dizajnu v komerční sféře
Vojtěch Hronský -
Street art: z undergroundu mainstreamem. Zneužití street artu v komerční sféře
Kristýna Koubská -
Kultur und Öffentlichkeit am Beispiel des Egon Schiele Art Zentrums
Robert ONDRÁČEK -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Dominika Chválová -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
Jakub Kabourek -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Oliver Holman -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
Sabina Kulíková -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Ksenia Lyuleeva