The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey – František Hendl
František Hendl
Diplomová práce
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
Vliv kulturních rozdílů na účinnost reklamních apelů v reklamách na sociálních sítích v případě generace Z z Česka, Finska a Turecka
Anotace:
Kulturní rozdíly byly vždy důležitým aspektem mezinárodní reklamy a kulturní hodnoty, které z těchto rozdílů vyplývají, jsou promítnuty do středobodu samotné reklamy – reklamních apelů. Přestože se již řada předcházejících prací zabývala účinností těchto appealů v mezikulturním prostředí v různých kontextech, přehled literatury v této práci odhalil chybějící zaměření na sociální média a generaci Z …víceAbstract:
The cultural differences have always been an important aspect of international advertising and the cultural values stemming from these differences have been found to be reflected in the centre-point of an advertisement – the advertising appeals. While there already have been number of studies examining the effectiveness of advertising appeals in cross-cultural setting in various contexts, the literature …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94849
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: Josef Taušer
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HENDL, František. \textit{The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/8edpuz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94849
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí
Kristina Šlachtová -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Apely v televizní reklamě
Lenka Sedláčková -
The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions
Wei Sun -
Současná média očima generace Z, Rozhodnutí
Dimitra Papadopoulu -
Využívání sociálních sítí u generace Z
Leona Martínková -
Selekce mediálních komunikátů generace Z s důrazem na reklamu
Eva Tomanová -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal