František Hendl

Diplomová práce

The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey

Vliv kulturních rozdílů na účinnost reklamních apelů v reklamách na sociálních sítích v případě generace Z z Česka, Finska a Turecka
Anotace:
Kulturní rozdíly byly vždy důležitým aspektem mezinárodní reklamy a kulturní hodnoty, které z těchto rozdílů vyplývají, jsou promítnuty do středobodu samotné reklamy – reklamních apelů. Přestože se již řada předcházejících prací zabývala účinností těchto appealů v mezikulturním prostředí v různých kontextech, přehled literatury v této práci odhalil chybějící zaměření na sociální média a generaci Z …více
Abstract:
The cultural differences have always been an important aspect of international advertising and the cultural values stemming from these differences have been found to be reflected in the centre-point of an advertisement – the advertising appeals. While there already have been number of studies examining the effectiveness of advertising appeals in cross-cultural setting in various contexts, the literature …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
  • Vedoucí: Josef Taušer

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94849