Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace – Bc. Adam Průša
Bc. Adam Průša
Bakalářská práce
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vyhodnocením účinnosti jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. V rámci podpory prodeje se zaměřuje především na spojení forem online marketingu a forem osobních setkání, jako jsou např. eventy. V závěru práce je provedeno vyhodnocení. Cílem práce je vyhodnocení účinnosti jednotlivých marketingových nástrojů, spojených s konkrétním typem rozvojového programu.Abstract:
This bachelor thesis aims at the efficacy evaluation of individual marketing communication tools. As part as sales promotion it is focused primarily on connecting online marketing and a marketing events series. In the end the evaluation is carried out. The objective of the thesis is to evaluate the efficacy of selected marketing tools as related to specific types of training seminars.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d2fbo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití mobilních aplikací pro věrnostní komunikaci a direct marketing
Erik Muff -
Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank
Žaneta ŽELEZNÁ -
Věrnostní programy HP Tronic, s.r.o. Zlín
Monika ČERNÍKOVÁ -
Direct marketing jako efektivní komunikační nástroj
Kateřina HRACHOVCOVÁ -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová