Speciálně pedagogická diagnostika dětí s odkladem školní docházky – Bc. Petra LINDOVSKÁ
Bc. Petra LINDOVSKÁ
Master's thesis
Speciálně pedagogická diagnostika dětí s odkladem školní docházky
Special pedagogy diagnostic children with postponement school attendance
Anotácia:
Práce "Speciálně pedagogická diagnostika dětí s odkladem školní docházky" je tvořena částí teoretickou a praktickou. Teoretická část práce shrnuje základní informace o diagnostice pedagogické, psychologické a speciálně pedagogické. Dále se věnuje charakteristice mentálního postižení se zaměřením na lehkou mentální retardaci a hraniční pásmo inteligence včetně charakteristiky dětí ze sociokulturně znevýhodněného …viacAbstract:
The Thesis "Special pedagogy diagnosis of children with delayed school enrolment" consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part summarises basic information about pedagogical, psychological and special-pedagogical diagnostics. Further on, it characterises mental disorders, especially mild mental retardation and border intellectual functioning. It includes children from socio …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2014
Zverejniť od: 1. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LINDOVSKÁ, Petra. Speciálně pedagogická diagnostika dětí s odkladem školní docházky. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Adaptace a začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do prostředí mateřské školy
Tereza ŠEFRÁNKOVÁ -
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka KADLÍČKOVÁ -
Možnosti rozvoje finanční gramotnosti u dětí předškolního věku ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Veronika CHLUBNOVÁ -
Začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do kolektivu mateřské školy
Hana NOVÁKOVÁ -
Podpora vzdělávání dětí a mládeže ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Kateřina KLÍMOVÁ -
Analýza lexikálně-sémantické roviny u žáků 1. tříd ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Linda OŘÍŠKOVÁ -
Výchova a vzdělávání v rámci sociokulturně znevýhodněného prostředí
Adéla ZÁMARSKÁ