Komparativní analýza alternativních učebnic vyučovacího předmětu český jazyk ve zvoleném ročníku SŠ – Bc. Iveta KOLEŇÁKOVÁ
Bc. Iveta KOLEŇÁKOVÁ
Diplomová práce
Komparativní analýza alternativních učebnic vyučovacího předmětu český jazyk ve zvoleném ročníku SŠ
Comparative analysis of alternative Czech language textbooks at high school
Anotace:
Diplomová práce srovnává učebnice českého jazyka pro třetí ročník středních škol. Teoretická část zpracovává systém českého školství, věnuje se také teoretickým informacím učebních pomůcek, představuje učebnice a jejich funkce. Druhá kapitola se zabývá oborem didaktika, zkoumá její cíle a obsah. Dále se teoretická část věnuje předmětu Český jazyk, jeho složkám a cílům. Zmiňuje se také o metodách a …víceAbstract:
This master's thesis compares various Czech language textbooks for high school third- graders. The theoretical part examines the structure of the Czech educational system, theoretical information on teaching materials and introduces textbooks and their functions. Its second chapter explores the content and goals of didactics. The theoretical part also appraises the Czech language as a subject, analysing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Hana Srpová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLEŇÁKOVÁ, Iveta. \textit{Komparativní analýza alternativních učebnic vyučovacího předmětu český jazyk ve zvoleném ročníku SŠ}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/8el8b6/.
Jak správně citovat práci
KOLEŇÁKOVÁ, Iveta. Komparativní analýza alternativních učebnic vyučovacího předmětu český jazyk ve zvoleném ročníku SŠ. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství německého jazyka a literatury pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Strach jako součást ošetřovatelské praxe u studentů třetích ročníků středních zdravotnických škol
Veronika Nováková -
Instagram jako zdroj informací pro studenty třetích ročníků středních škol
Martin RITZ -
Stres, copingové strategie a žáci třetích ročníků středních škol
Kateřina Jandová -
Paliativní péče z pohledu studentů středních zdravotnických škol
Gabriela Burianová -
Postoje studentů třetích ročníků středních škol v Roudnici nad Labem na migraci v Evropě
Tomáš MÜHLBACH -
Nekázeň - pohled studentů středních škol
Antónia Lacková -
Daňová gramotnost studentů absolventských ročníku středních škol
Lenka JIRÁČKOVÁ -
Využití aktivizačních metod ve vyučování českého jazyka na malotřídní škole (se zaměřením na jazykové vyučování)
Dana CHOCHOLÁČOVÁ