Analýza podnikové kultury ve firmě TON, a. s. – Lucie MLČÁKOVÁ
Lucie MLČÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza podnikové kultury ve firmě TON, a. s.
Analysis of Corporate Culture in TON, a. s.
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o podnikové kultuře TON, a. s. Je rozdělena na dvě části. První část je zaměřena na objasnění základních pojmů a identifikaci jednotlivých složek podnikové kultury. Druhá část je praktická. Tato část obsahuje základní informace o společnosti a analyzuje současný stav podnikové kultury ve firmě TON, a. s. V samém konci bakalářské práce jsou navržena doporučení ke zlepšení …viacAbstract:
This bachelor thesis disserts on corporate culture of TON, a. s. It is divided into two parts. The first part is focused on explanation of basic ideas, identification of units of organizational culture. In the second and more practical part is this thesis describing basic information about company. Thesis also analyzes current state of organizational culture in TON, a. s. In the end there are formulated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2011
Identifikátor:
22107
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MLČÁKOVÁ, Lucie. Analýza podnikové kultury ve firmě TON, a. s.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Specifika veřejných muzeí výtvarného umění a jejich role v procesu komunikace s veřejností. Nástin situace v České republice a její srovnání s rakouským a německým prostředím.
Táňa Šedová -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Komunikace s veřejností během mimořádných událostí – doporučené chování během útoku aktivního střelce
Veronika Kantorová -
Komunikace města Kuřim s občany
Zuzana Martini -
Komunikace a spolupráce města Valtice s veřejností
Daniela Zentrichová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace Zátiší Catering Group, a. s.
Zuzana Volková -
Komunikace neziskových organizací s veřejností
Radka Ledecká