Ivan Darganov

Bachelor's thesis

Instagram as a marketing tool

Instagram as a marketing tool
Abstract:
Instagram dnes není jen sociální sítí pro zobrazování krásných obrázků. Jedná se o platformu pro propagaci osobní značky, prodej různého zboží a služeb a také nástroj pro vytváření a udržování image. Ve své práci se pokusím zvážit vlastnosti propagace prostřednictvím Instagramu, její vliv a význam influencerů pro propagaci na Instagramu.
Abstract:
Today, Instagram is not just a social network for displaying beautiful images. This is a platform for promoting a personal brand, selling various goods and services, as well as a tool for creating and maintaining an image. In my work, I will try to consider the features of promotion through Instagram, its influence and the importance of influencers for promotion on Instagram.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2023
  • Supervisor: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Petr Kopáček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication

Theses on a related topic