Ivan Darganov
Bachelor's thesis
Instagram as a marketing tool
Instagram as a marketing tool
Abstract:
Instagram dnes není jen sociální sítí pro zobrazování krásných obrázků. Jedná se o platformu pro propagaci osobní značky, prodej různého zboží a služeb a také nástroj pro vytváření a udržování image. Ve své práci se pokusím zvážit vlastnosti propagace prostřednictvím Instagramu, její vliv a význam influencerů pro propagaci na Instagramu.Abstract:
Today, Instagram is not just a social network for displaying beautiful images. This is a platform for promoting a personal brand, selling various goods and services, as well as a tool for creating and maintaining an image. In my work, I will try to consider the features of promotion through Instagram, its influence and the importance of influencers for promotion on Instagram.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pa11n/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2023
- Supervisor: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Reader: PhDr. Petr Kopáček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Tourism promotion through Instagram application
David Procházka