Analýza poprodejních služeb v automobilovém průmyslu – Bc. Lucie Kušniráková
Bc. Lucie Kušniráková
Master's thesis
Analýza poprodejních služeb v automobilovém průmyslu
Analysis of after-sales services in the automotive industry
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu poprodejních služeb v automobilovém průmyslu. Nejprve jsou obecně definovány služby a spokojenost zákazníka. Vzhledem k tomu, že cílem práce je nalezení konkurenční výhody, je část práce věnována také jejich charakteristice. Pozornost je také věnována podniku, který téma práce zadal. Následuje srovnání jednotlivých značek a porovnání jejich pozice na trhu. Hlavní …moreAbstract:
The Master Thesis is focused on analysing of after-sales services in the automotive industry. Firstly, the services and customer satisfaction is defined. the main object of the thesis is to find the competitive advantage. Additionally, a part of the thesis is dedicated to the characteristics of it There is also description of the company which entered the theme of the thesis. Secondly, the comparison …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2013
Accessible from:: 7. 1. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2013
- Supervisor: Ing. Ludmila Kučerová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kušniráková, Lucie. Analýza poprodejních služeb v automobilovém průmyslu. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.1.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 1. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Konkurenční výhody ve službách
Michaela Strnadová -
Vzdělávání a rozvoj pracovníků v podniku jako konkurenční výhoda
Lenka VORÁČKOVÁ -
Štíhlá logistika distribučního centra jako konkurenční výhoda v obchodní strategii
Petr Duchek -
Inovace a její vliv na posilování konkurenční výhody podniku
Irena Křížová -
Získání konkurenční výhody pomocí inovace produktu online startupové služby
Jan Zábrodský -
Produkt - zdroj konkurenční výhody
Tereza Suchá -
Identifikace a využití konkurenční výhody vybrané neziskové organizace
Kristýna Halapatschová -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody Osobní účet České spořitelny
Radek Šula
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights