Intervence specifické poruchy čtení se zaměřením na využití speciálních pomůcek a technik u žáků třetího ročníku základní školy – Eva HRBÁČKOVÁ
Eva HRBÁČKOVÁ
Master's thesis
Intervence specifické poruchy čtení se zaměřením na využití speciálních pomůcek a technik u žáků třetího ročníku základní školy
Intervention of specific reading disorders with a focus on the use of special aids and techniques for pupils in the third grade of primary school
Abstract:
Práce se zabývá intervencí specifické poruchy čtení u dětí na základní škole. Zaměřuje se na používání speciálních pomůcek, metod a technik při intervenci dyslexie. V rámci pozorování jsme zjistili, jaké pomůcky, metody a techniky se používají na různých základních školách. Ve školách byly pořízené i fotografie pomůcek. Zjistili jsme, že intervence dyslexie na základních školách probíhá přímo ve vyučování …moreAbstract:
This thesis deals with the intervention of specific reading disorder in primary school children. It focuses on the use of special aids, methods and techniques in dyslexia intervention. Observations were made to find out what aids, methods and techniques are used in different primary schools. Photographs of the aids were also taken in the schools. We found that dyslexia intervention in primary schools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRBÁČKOVÁ, Eva. \textit{Intervence specifické poruchy čtení se zaměřením na využití speciálních pomůcek a technik u žáků třetího ročníku základní školy}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/8fbxjc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRBÁČKOVÁ, Eva. Intervence specifické poruchy čtení se zaměřením na využití speciálních pomůcek a technik u žáků třetího ročníku základní školy. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools and Special Needs Education / Teacher Training for Primary Schools and Special Needs Education
Theses on a related topic
-
Výtvarné a pracovní činnosti u žáků na 1. stupni základní školy speciální
Michaela Kalenská -
Montessori matematické pomůcky v základní škole speciální
Renata Lacinová -
Interaktivní pomůcky ve výuce žáků s mentálním postižením na základní škole speciální
Ivona Šedá -
Využití iPadu při výuce v základní škole speciální
Kateřina Šírová -
Využití didaktických pomůcek na základní škole speciální
Radislava Fantová -
Ověřování didaktické pomůcky u žáků se souběžným postižením více vadami v základní škole speciální
Veronika Hortová -
Didaktické pomůcky a metody používané u žáka s poruchou autistického spektra na prvním stupni základní školy speciální
Hana Pleskačová -
Využití výukových programů v hodinách českého jazyka na prvním stupni základní škole se zaměřením na třetí ročník základní školy
Monika VOLEMANOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights