Kateřina Kolářová

Bakalářská práce

Marketingová strategie Travel service na domácím a zahraničních trzích, srovnání s konkurencí

Marketing strategy of Travel Service in domestic and abroad market, comparing to other competitors
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Travel Service na domácím trhu a v zahraničí a srovnání s konkurencí. Jedná se o soukromou leteckou společnost operující na trhu charterových a pravidelných linek. Práce není rozdělena, z důvodu lepší orientace na teoretickou a praktickou část. Marketingová strategie se opírá o detailní rozebrání jednotlivých nástrojů marketingového mixu …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing strategy of Travel Service domestically and abroad compared with other competitors. This is a private airline operating in the market for charter and scheduled flights. The thesis is divided, due to better orientation on the theoretical and practical part. Marketing strategy is based on a detailed description of marketing mix and personal experience of me working …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Andrea Čerňáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35372

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod