Marketingová strategie Travel service na domácím a zahraničních trzích, srovnání s konkurencí – Kateřina Kolářová
Kateřina Kolářová
Bakalářská práce
Marketingová strategie Travel service na domácím a zahraničních trzích, srovnání s konkurencí
Marketing strategy of Travel Service in domestic and abroad market, comparing to other competitors
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Travel Service na domácím trhu a v zahraničí a srovnání s konkurencí. Jedná se o soukromou leteckou společnost operující na trhu charterových a pravidelných linek. Práce není rozdělena, z důvodu lepší orientace na teoretickou a praktickou část. Marketingová strategie se opírá o detailní rozebrání jednotlivých nástrojů marketingového mixu …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing strategy of Travel Service domestically and abroad compared with other competitors. This is a private airline operating in the market for charter and scheduled flights. The thesis is divided, due to better orientation on the theoretical and practical part. Marketing strategy is based on a detailed description of marketing mix and personal experience of me working …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35372
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Andrea Čerňáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35372
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová