Dan Urbásek

Bakalářská práce

Marketingový plán

Marketing plan
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro vybraný podnik. Skládá se z teoretické a praktické části. První část práce se zabývá marketingovým plánem, jeho strukturou a analýzami sloužícími k jeho tvorbě. Následně jsou teoretické poznatky aplikovány při tvorbě plánu. Pro účely plánu je stanovena situační analýza, SWOT analýza, stanoveny cíle a marketingová strategie. Zvolená strategie …více
Abstract:
Subject of this bachelor theses is to create a marketing plan for chosen company. This thesis contains theoretical and practical part. First part of the thesis tackles the basis of marketing plan, its structure and used analysis. Later the theoretical findings are applied during the creation of the plan. For the purpose of marketing plan, situational analysis, SWOT analysis, marketing goals and marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management