Dan Urbásek
Bakalářská práce
Marketingový plán
Marketing plan
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro vybraný podnik. Skládá se z teoretické a praktické části. První část práce se zabývá marketingovým plánem, jeho strukturou a analýzami sloužícími k jeho tvorbě. Následně jsou teoretické poznatky aplikovány při tvorbě plánu. Pro účely plánu je stanovena situační analýza, SWOT analýza, stanoveny cíle a marketingová strategie. Zvolená strategie …víceAbstract:
Subject of this bachelor theses is to create a marketing plan for chosen company. This thesis contains theoretical and practical part. First part of the thesis tackles the basis of marketing plan, its structure and used analysis. Later the theoretical findings are applied during the creation of the plan. For the purpose of marketing plan, situational analysis, SWOT analysis, marketing goals and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zmyio/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová