Dan Urbásek
Bachelor's thesis
Marketingový plán
Marketing plan
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro vybraný podnik. Skládá se z teoretické a praktické části. První část práce se zabývá marketingovým plánem, jeho strukturou a analýzami sloužícími k jeho tvorbě. Následně jsou teoretické poznatky aplikovány při tvorbě plánu. Pro účely plánu je stanovena situační analýza, SWOT analýza, stanoveny cíle a marketingová strategie. Zvolená strategie …moreAbstract:
Subject of this bachelor theses is to create a marketing plan for chosen company. This thesis contains theoretical and practical part. First part of the thesis tackles the basis of marketing plan, its structure and used analysis. Later the theoretical findings are applied during the creation of the plan. For the purpose of marketing plan, situational analysis, SWOT analysis, marketing goals and marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zmyio/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová