Kentico Help Desk for Internal Purposes – Bc. Tomáš Nosek
Bc. Tomáš Nosek
Diplomová práce
Kentico Help Desk for Internal Purposes
Kentico Help Desk for Internal Purposes
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo ušetřit čas a náklady při interní komunikaci ve firmě Kentico Software, především mezi oddělením zákaznické podpory a vývoje. Použitým řešením bylo nasazení dotazovacího systému (help desk) se znalostní bází. Z porovnání vybraných help-deskových systémů byl vybrán a nasazen JIRA Service Desk. Dále byl vyvinut program, který komunikuje s rozhraním REST systému JIRA Service …víceAbstract:
The goal of this master’s thesis is to save time and costs of internal communication in Kentico Software, namely between the support and development departments. The used solution is to deploy a help desk system with a knowledge base. From the selected comparison of several help desk systems, JIRA Service Desk was chosen and deployed. Additionally, a tool working with JIRA Service Desk’s REST API was …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i740y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 2. 2016
- Vedoucí: doc. RNDr. Tomáš Pitner, Ph.D.
- Oponent: PhD Bruno Rossi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
Internal Communication
Tomáš Rathouský -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Corporate Internal Communication - SharePoint and document sharing platform
Klára Foltýnová -
The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte Luxembourg
Alexandra FORÉTOVÁ -
Evaluation and comparison of internal communication in two selected companies
Kateřina Jelínková -
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics -
Are the principles of ITIL service desk applicable to the environment of SME?
Yauheni Semianenka